FinConnect is een online bibliotheek van Vanden Broele

Finzine 34: De weg naar klantvriendelijkheid

Hoe kan klantvriendelijkheid gemeten worden? Een absoluut antwoord op deze vraag bestaat er niet. Een eerste stap naar meer duidelijkheid kan intern gevonden worden: wat verstaat u onder klantvriendelijkheid?

De financiële dienst van de Groep Hasselt kampte met hetzelfde vraagstuk en loste het na een groots veranderingstraject met succes op. Sinds september 2018 heeft de dienst een ware metamorfose ondergaan. De ambitie van klantvriendelijke en ondersteunende dienst werd helemaal waargemaakt. Meer zelfs, door de veranderingen die werden doorgevoerd, wordt Financiën nu als dé vooruitstrevende dienst van de groep aanzien en biedt ze heel wat inspiratie voor de andere diensten in de organisatie.

Lees in de nieuwe Finzine hoe de financiële dienst van groep Hasselt dit voor elkaar kreeg.

Deel deze update via LinkedIn
Deel deze update via Facebook
Deel deze update via Twitter
Deel deze update via e-mail

Lees meer in FinConnect

Al onze nieuwsberichten in uw mailbox?

Schrijf u in op onze gratis nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwe regelgeving, relevante actualiteit, niet te missen opleidingen en studiedagen, ...