De coronacrisis die in ons land vanaf midden maart alle facetten van ons “normale” leven op zijn kop heeft gezet, heeft ook een grote impact gehad op de wijze waarop lokale besturen omgaan met (lopende en komende) overheidsopdrachten. Zo werd de dringende aankoop van mondmaskers en desinfectiemiddelen plots voorpaginanieuws, werden werven plots stilgelegd en konden geplande opdrachten niet de geplande start nemen.
Inmiddels zijn we meer dan een half jaar na het uitbreken van de crisis en staat het vast dat we nog een hele tijd met het COVID-virus zullen moeten (samen)leven.
In dit webinar willen we u – voor wat de materie overheidsopdrachten betreft - terug het bos door de bomen laten zien: met welke problemen werden/worden lokale besturen geconfronteerd? Welke wettelijke middelen staan ter beschikking om hiermee gepast om te gaan? Welke maatregelen kan u treffen om discussies in de toekomst te vermijden?
Daarnaast willen we dit webinar maximaal afstemmen op de praktijk en rekening houden met uw vragen en noden. Hiervoor rekenen we op uw input: bezorg ons uw vragen rond de impact van de coronacrisis op uw overheidsopdrachten. De sprekers zullen deze bundelen en bespreken tijdens dit webinar.
Schrijf u hier in voor het webinar.