Op basis van de kennisplatform van FinConnect maakten we een bloemlezing van enkele pertinente vragen (enkel toegankelijk voor abonnees):
- Kan men spreken van een « in house » wanneer het bestuur samenwerkt met aankoopcentrales en daarbij zelf ook vennoot is en lid van de algemene vergadering?
- Wanneer kan je gebruik maken van een herhalingsopdracht?
- Offerte hoger dan raming- en drempelbedrag: hoe moet het verder?
- Op basis van welke concrete elementen kan een bestuur een onderneming van een opdracht uitsluiten wanneer zou blijken dat deze in minder goede papieren zit?
- Wanneer worden eventueel de eenheidsprijzen aangepast tijdens de uitvoering van de opdracht?
-
Kan de sluiting van de opdracht een opschortende voorwaarde bevatten?
-
Vanaf wanneer blijft de opdrachtnemer in gebreke bij de uitvoering van zijn opdracht?
Uw inloggegevens kwijtgespeeld? Neem contact op met onze helpdesk: info@finconnect.be of T. 050 642 818.